czwartek, 7 sierpnia 2014

Przemijalność

...mamy wszystko i czujemy, że lepiej być już nie może. Jesteśmy spokojni o swój los, utwierdzając się w przekonaniu, że to się nigdy nie skończy, tak już będzie zawsze. Żyjemy spokojnie z dnia na dzień.
Niestety, dużo rzeczy w życiu jest przemijalnych, są chwile, które cieszą, dodają nam skrzydeł, które chciałoby się zatrzymać, do momentu kiedy ich czar nie pryśnie.

Może mieliście kiedyś taką sytuację, że straciliście coś, co było dla was mega ważne i teraz za każdym razem, gdy udaje wam się czegoś dokonać pojawia się ta myśl......czy to nie przeminie? Czy tak już będzie zawsze?
Nie chodzi tu tylko o rzeczy materialne, ale także o ludzi, o naszych najbliższych. Żyjemy z dnia na dzień, w ciągłej rutynie i pewnie nikt z was nie dopuszcza do siebie myśli, że wychodząc z domu rano z mamą, tatą, rodzeństwem może się tak zdarzyć, że to będzie wasze ostatnie spotkanie, że kogoś z tych osób zabraknie.
Na co dzień się pewnie nawet nie zastanawiamy nad tym, mimo, że jest to całkiem realne.

Do czego zmierzam w tych conajmniej dziwnych rozmyślaniach dzisiaj?
Do tego, że często nie szanujemy tego co mamy. Myślimy, że tak już będzie zawsze, że rutyna pozostanie rutyną. Niestety wszystko jest przemijalne i powinniśmy szanować wszystko i wszystkich co nas otacza, bo nigdy nie wiadomo co będzie w przyszłości.




                                                           do zobaczenia niedługo, Julia :)

13 komentarzy:

  1. Super post, pisz takich więcej bo naprawde ci wychodzą! może w następnym poście opiszesz swój idealny dzień?

    Mam prośbę, poklikasz w linki w tym poście? -> Mój post - klik
    (wzamian Cie polece w następnym poscie i się zrewanżuję)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia ;)
    Ja na co dzień staram się dostrzegać piękno małych rzeczy i brać z życia jak najwięcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie to napisałaś, masz racje dużo rzeczy w życiu jest niestety lub stety przemijalnych :)
    http://22-ffashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet nie jesteśmy w stanie myśleć o tym, że osoba, którą widziałyśmy praktycznie cały czas nagle odejdzie, choć pewnie kiedyś tak się stanie. Masz rację, powinniśmy doceniać to, co mamy i przede wszystkim czerpać z życia, bo nigdy nie wiadomo co się wydarzy...
    + ładna zdjęcia!
    Pozdrawiamy serdecznie!
    http://thehauntedway.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się spodobał ten post i czekam na więcej takich :)
    Zapraszam: http://babi-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super post.
    Cóż poruszyłaś nawet poważny temat.
    Czasami marudzimy na te różne rzeczy,
    jednak nie popatrzymy, że możemy to wszystko stracić,
    do tego inni może mieli kiedyś tak jak my,
    ale tego nie poszanowali i nie mogą już cofnąć czasu.

    http://sabrinka123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. dokładnie, zgadzam się z wami :)
    ' lubimy myśleć, że to, co dobre, będzie trwało wiecznie. To leży w naszej naturze. Dobre rzeczy są rzadkością. Trzeba je cenić, ponieważ zawsze kończą się zbyt szybko'

    OdpowiedzUsuń
  8. zgadzam sie w 100% z wami :)
    może w następnym poście napiszesz o swoim najlepszym wspomnieniu z dziecinstwa?

    byłoby mi miło gdybyś odwiedziła mojego bloga chociaż na chwilkę
    pozdrawiam ♥nakioo.blog -klik♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również obawiam się, czy coś co teraz jest dla mnie bardzo ważne będzie ze mną zawsze. Ale staram się nie zamartwiać na zapas, tylko cieszyć chwilą :)
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawsze się bałam tego co będzie w przyszłości
    http://blogmithmith.blogspot.com/
    zapraszam! skomentujesz albo zaobserwujesz?

    OdpowiedzUsuń
  11. niestety ale ja ostatnio dosyć często o tym myślę, że mogę widzieć daną osobę ostatni raz...
    ale ja staram się żyć chwilą i nie zamartwiać tym co będzie, więc szybko odrzucam od siebie tę myśl :)
    skomentujesz? będzie mi bardzo miło :)
    http://soooooooooswagkocie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsze zdjęcia jest genialne. :)

    Co powiesz na wspólna obserwację? Jesli tak... Zacznij i odp. u mnie. :*
    http://green0floor0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń